Naziv agencija leta je na mednarodnem festivalu kreativnosti Zlati boben tako kot lani prejela agencija LePub iz Milana, naziv agencijske mreže leta pa je prav tako že drugič zapored osvojila mreža McCann Worldgroup.
Mreža je slavila še z enim nazivom, in sicer je kreativni direktor leta postal Bartosz Jeglejewski iz agencije McCann Poland, kar si je prislužil s kampanjo »Prostor za vse« (»Room for Everyone«). Neodvisna agencija leta je Bickerstaff.756 iz Kijeva.
Nagrada znamka leta je bila tokrat podeljena podjetju Heineken. Projekt Pub Museums, v katerem sta združili moči najboljša blagovna znamka leta in agencija leta, je bil nagrajen v kategoriji »Game Changer«.
Podeljena je bila tudi nagrada za agencijo leta v regiji Adriatik; dobila jo je agencija McCann Skopje za delo »Start up package«.
Na tekmovanju Mladi bobnarji sta se med finaliste uvrstila dva plakata slovenskih mladih kreativcev; in sicer plakat »Iz Slovenije z ljubeznijo« (»From Slovenia with Love«), ki sta ga zasnovala Vito Sedej in Janja Benedik iz Agencije 101, ter plakat »Haiku med nama« (»A Haiku Between Us«) Lučke Fabijan in Ivone Repše iz DROM Agency.
Mlada bobnarja 2024 sta postala Nicoletta Gulíšek and Matúš Kollárik iz agencije Istropolitana Ogilvy s serijo plakatov »Love-correct«.
Vir/Foto: MM (Zlati boben 2024)