Po navedbah iz družbe je njihov cilj nadoknaditi "leta slabega poslovanja" in izkoristiti zanimanje mladih po pandemiji.
Evropsko poslovanje podjetja z izdelki za nego doma, ki vključuje blagovne znamke, kot so: Persil, Omo in Comfort, bo do leta 2026 okrepljeno z izgradnjo tovarn, zagonom novih proizvodnih linij in odprtjem novih skladišč.
"Popolnoma preoblikujemo dobavno verigo v Evropi," je za Reuters povedal Eduardo Campanella, vodja globalnega podjetja Unilever za oddelek gospodinjstev in hišne oskrbe.
Povedal je, da spremembe pomagajo Unileverju pri ponovnem vlaganju v boljše izdelke, promocije in novo marketinško strategijo.
"Nismo pravilno vlagali v Evropo, ker nismo rasli in obratnp nismo rasli, ker nismo vlagali," je dejal Campanella.
Novica prihaja kmalu po napovedih iz podjetja o zaprtju nekaj več kot tri tisoč delovnih mest v pisarnah v Evropi do konca prihodnjega leta.
Zmanjšanje delovnih mest je sestavni del programa za izboljšanje produktivnosti, ki so ga objavili marca in kjer so je predvideli kar 7.500 odpuščanj.
Vir/Foto: InStore