"Naša prizadevanja v Braziliji so usmerjena v širitev proizvodnih zmogljivosti, inovacije in prenovo ponudbe, spodbujanje regenerativnega kmetijstva med proizvajalci v verigah, ustvarjanje embalaže v skladu z načeli krožnega gospodarstva in izboljšanje učinkovitosti, vključno z odpravo odpadkov in racionalno rabo energije ter vode," je dejal Marcelo Melchior, izvršni direktor Nestléja za Brazilijo.
Z novo širitvijo je obrat v Caçapavi postala največja tovarna podjetja v Ameriki, ki oskrbuje 18 držav v regiji.
Poleg tega je ta tovarna trenutno druga po obsegu proizvodnje, do leta 2026 pa naj bi postala prva, ko gre za proizvodnjo čokolade.
Nova proizvodna linija je del širšega naložbenega načrta podjetja, ki vključuje naložbo v višini 8,5 milijarde brazilskih realov (13,9 milijarde evrov) v Brazilijo do leta 2026.
V podjetju nameravajo v okviru tega načrta do leta 2026 vložiti milijardo realov (180 milijonov evrov) v širitev proizvodnih zmogljivosti in prodajo izdelkov Nescafé z večjim poudarkom na mlajše potrošnike v Braziliji.
Vir: InStore
Foto: Germano Luders