Andrija Topić, član uprave za prevzeme in integracije, je ob tej priložnosti 250 strokovnjakom in vodilnim v sektorju predstavil delovanje na dinamičnem hrvaškem maloprodajnem trgu in kako na njem izstopa poslovni model sosedske trgovine Studenac ter kaj ta pomeni, ko gre za prilagajanje potrebam sodobnega kupca.
Pri tem je izpostavil kategorijo "TO GO", ki kupcem ponuja vse, od svežih sendvičev do manjših pakiranj sadja in zelenjave pa vse do toplih kuhanih obrokov s čimer se veriga uspešno odziva na spremembe v obnašanju hrvaških potrošnikov, ki se vse bolj zatekajo k hitrim nakupom hrane »v tranzitu«.
»Povprečno hrvaško gospodinjstvo letno porabi 42,4 kilograma kruha in peciva na osebo. V 620 prodajalnah Studenca pekovska ponudba obsega 50 izdelkov, pekovski izdelki pa predstavljajo več kot sedem odstotkov naše celotne prodaje,« je ena od številnih zanimivosti s katero je poslušalcem na konferenci "postregel" Andrija Topić in s tem dal vpogled poslovnega modela Studenca, ki je edinstven na domačem in odslej tusi na slovenskem trgu.
Vir/Foto: Studenac Linkedin