Obiskovalce 7. novembra v Mozaik Event Centru v Zagrebu čaka vpogled v prihodnost sektorja FMCG!
Instore FMCG Summit Zagreb predstavlja največje letno srečanje FMCG industrije na Hrvaškem. Kot osrednji trgovski dogodek, ki ga sponzorirajo vodilne trgovske verige v državi vrh na enem mestu združuje celoten sektor potrošniškega blaga in z njim povezane industrije.
Domači, regionalni in svetovni strokovnjaki se srečajo na FMCG Summitu, da bi izmenjali svoje izkušnje, spoznanja in nasvete. Cilj je prenos znanj in praks, ki jih bodo udeleženci lahko uporabili v prihodnjem obdobju in tako pridobili prednost pred konkurenco.
Fokus letošnjega FMCG Summita so tri pomembne teme:
1. Akcije in cene na prodajnih policah, 2. Izvoz in 3. Prihodnost trgovine na Hrvaškem.
Več o vsem tem bodo povedali strokovnjaki, ki smo jih zbrali letos, to pa so:
Mladen Kožić (Consumer Panel Services, GfK), ki bo odgovoril na vprašanje Kam naprej? Razložil bo pomen promocije izdelkov in trgovskih znamk.
Kristijan Matijašević (generalni direktor, agencija Abnormal), ki je pripravil predavanje z naslovom:Ali imamo pravi izdelek po pravi ceni na pravem mestu?
Sebastian Rennack, znani maloprodajni strokovnjakbo v predavanju: Udobje in bližina kot nova mantra, razložil pomen praktičnosti in trgovinskih pozicij!
Ljubica Vukčević (vodja Data Analytics and Insight, Direct Media United Solutions) prihaja iz Beograda in prinaša zanimivo predavanje o pospešenem razvoju tehnologije v medijih: Technology and Consumer Dynamics Reshaping Media Landscape.
Hans Eysink Smeets, nizozemski specialist za maloprodajo je eden vodilnih svetovnih svetovalcev. Njegova predstavitev nosi naslov: Proximity Discount Retail as an International Trend: Looking to the Future, kjer bo delil vpogled v razvoj mestnih diskontnih trgovin.
Sofija Milić, hrvaška direktorica prodaje, marketinga in dizajna v DS Smith, vodilnega podjetja za proizvodnjo embalaže iz valovitega kartona in njena sodelavka iz BiH, Ivana Gašparić Šimonek, direktorica marketinga in internih komunikacij napovedujeta predavanje z naslovom: Revolucija v embalaži in nove tehnologije, ki spreminjajo panogo.
Seveda so naši kolegi iz hrvaške redakcije Instore, kot vsako leto, za vas pripravili panel s strokovnjaki iz maloprodajne industrije.
Prijave so odprte, prijavite pa se lahko s klikom na povezavo TUKAJ.
Early bird prijave veljajo do 11. oktobra 2024, zato pohitite in si zagotovite svoje mesto na osrednjem trgovskem dogodku na Hrvaškem!
Vse informacije o konferenci, govorcih, programu in sponzorjih najdete na uradni spletni strani konference TUKAJ.