SLO bocni levo
SLO bocni desno

Velika Britanija: Nestlé testira dostopne kode QR

Svetovne

25.09.2024

Iz podjetja so objavili, da so začeli testirati dostopne kode QR na embalažah blagovnih znamk KitKat in Quality Street, da bi slabovidnim potrošnikom pomagali pri lažjem dostopu do informacij o izdelkih.

Kot pojasnjujejo v podjetju, samo v Veliki Britaniji živi več kot dva milijona ljudi z okvaro vida, od tega jih je približno 340.000 slepih ali delno slepih.

Te inovativne kode QR, ki temeljijo na tehnologiji Zappar, omogočajo slepim in delno slepim strankam enostavno pridobivanje bistvenih informacij o izdelku.

"Z uvedbo dostopnih kod QR upamo, da bomo bistveno in pozitivno spremenili nakupovalno izkušnjo naših slepih in slabovidnih strank. Veselimo se zbiranja rezultatov testov in cenimo povratne informacije zvestih oboževalcev izdelkov KitKat in Quality Street. Njihovi komentarji nas bodo vodili, ko bomo razmišljali o tem, kako povečati dostopnost embalaže za vse potrošnike v prihodnosti, je dejala Sarah Drakes, vodja trajnosti za Nestlé Confectionery VB & Irska.

Stranke bodo lahko skenirale dostopne kode QR na svojih telefonih z uporabo obstoječih aplikacij, ki jih že uporabljajo slepi in delno slepi, kar pomeni, da jim ni treba nalagati dodatnih aplikacij.

Pri skeniranju kode QR stranke prejmejo strukturirane informacije, prilagojene njihovim specifičnim potrebam, vključno s podrobnostmi o alergenih, prehranskih zahtevah in navodilih za uporabo.

Informacije so predstavili s standardnimi dostopnimi funkcijami, kot so velike pisave in tehnologija branja na glas.

Vir: InStore
Foto: Nestlé