Vodilni pri znani blagovni znamki so že pred tem podprli organizacijo SP v nogometu v Katarju leta 2022 in SP v nogometu za ženske leta 2023.
"Pridružitev FIFA-i kot regionalni sponzor leta 2022 je bil mejnik za Frito-Lay in izjemno smo ponosni, da smo postavili temelje za naslednji korak v globalizaciji našega partnerstva. Blagovna znamka Lay's ima dolgo zgodovino združevanja navijačev prek skupne ljubezni do igre in veselimo se novega sodelovanja, ko bomo lahko še naprej uporabljali naše blagovne znamke za združevanje in navdihovanje nogometnih navijačev po vsem svetu," je dejal Steven Williams, generalni direktor Frito-Lay in Quaker North.
"Veseli smo, da nadaljujemo partnerstvo z Lay'som in krepimo naše sodelovanje, ko vstopamo v zgodovinsko obdobje za širšo nogometno skupnost," je dejal Gianni Infantino, predsednik FIFA.
Svetovno prvenstvo v nogometu 2026 bo prvič potekalo kot tekmovanje, ki bo vključevalo 48 ekip in bo potekalo v treh državah: Kanadi, Mehiki in Združenih državah Amerike, medtem ko bo svetovno prvenstvo v nogometu za ženske 2027 prvič poteka v Južni Ameriki.
Nekatere od napovedanih aktivacij blagovne znamke vključujejo nagrajevanje navijačev ("Match Supporters") na vsaki tekmi kot tudi njihovo vključevanje prek družbenih medijev in digitalnih platform.
Vir: InStore
Foto: PepsiCo/Frito-Lay