SLO bocni levo
SLO bocni desno

ZDA: Amazon lansiral novo blagovno znamko, Amazon Saver

Svetovne

12.09.2024

Ameriški trgovec je lansiral novo lastno blagovno znamko, ki so jo poimenovali Amazon Saver in je del ponudbe Amazon Fresh.

Gre za izbor živilskih izdelkov po dostopnih cenah, pri čemer jih večina stane manj kot pet dolarjev, so sporočili iz podjetja.

Kot so dodali v sporočilu za javnost, v prihodnjem obdobju načrtujejo širitev te linije na več kot 100 izdelkov.

Iz podjetja so najavili izboljšavo programa zvestobe Prime, v okviru katerega so nabor izdelkov s prejšnjih sto razširili na več kot 3000.

"Vedno se trudimo, da bi bilo nakupovanje živil enostavnejše, hitrejše in ugodnejše za stranke. Z razširjenimi prihranki za člane Prime, uvedbo nove blagovne znamke Amazon Saver in poenostavljenim spletnim nakupovanjem je zdaj lažje kot kdaj koli prej opraviti tedensko nakupovanje živil po odličnih cenah," je povedala Claire Peters, globalna podpredsednica Amazon Fresha.

Vir: InStore
Foto: Amazon Fresh