Prihodki do prodaje trgovine na drobno so porasli za 5,5 odstotka na 1,04 milijarde evrov. Poslovni izid pred obrestmi, davki in amortizacijo (EBITDA) je ob upoštevanju enkratnih učinkov znašal 45,1 milijona evrov, kar je 31,8 odstotka manj kot predlani, navaja poročilo, objavljeno na spletni strani Ajpesa (kratica), Agencije Republike Slovenije za javnopravne evidence in storitve, ki je javna agencija za zbiranje, obdelovanje, objavljanje in posredovanje podatkov in informacij o poslovnih subjektih. Je osrednja nacionalna institucija na področju registracije poslovnih subjektov.
Celotni stroški so znašali 403,3 milijonov, kar je 30,5 milijona evrov oz. 8,2 odstotka več kot leto prej. Pri tem so bili stroški dela višji za 14,2 milijona evrov in stroški elektrike za 12,1 milijona evrov. Družba je imela konec leta 2023 7781 zaposlenih, kar je 7,5 odstotka manj kot leto prej, od tega 7609 za nedoločen čas.
Mercator je imel konec leta za 226,8 milijona evrov dolga iz naslova posojil, 35,5 odstotka manj kot konec leta 2022. Znižanje je po navedbah družbe posledica prodaje hčerinskih družb Mercator-BH, Mercator-ČG in Mercator-S družbi Fortenova grupa.
Družba Mercator za letos načrtuje 1,4 milijarde evrov prihodkov.
Po skoraj letu dni negotovosti, odkar je Mercator prijavil načrtovano koncentracijo s trgovsko verigo Tuš, je bila pred dnevi sprejeta odločitev, da se bodo tega konkurenčnega postopka lotili na Javni agenciji RS za varstvo konkurence (AVK), pri čemer bi jo lahko presojala tudi evropska komisija. Po neuradnih podatkih bo za končanje zahtevnega postopka potrebno od leta in pol do dveh let. |
Vir: Ajpes/Mercator
Foto: Mercator