SLO bocni levo
SLO bocni desno

ZDA: Moët Hennessy in Beyoncé lansirala blagovno znamko viskija

Svetovne

23.08.2024

Ameriška pevka Beyoncé Knowles-Carter in Moët Hennessy, hčerinska družba LVMH, sta lansirala blagovno znamko viskija SirDavis.

Viski je dobil ime po Davisu Hogueu, pradedku ameriškega zvezdnika, ki je v času prohibicije skrival alkohol za svoje prijatelje in družino, da so lahko skupaj uživali v tej pijači.

"Vedno me je privlačila moč in samozavest, ki ju čutim ob pitju kakovostnega viskija, in želela sem spodbuditi čim več ljudi, da izkusijo ta občutek. Sir Davis je zame način, da počastim svojega pradeda in se mu po tej skupni dediščini približam. V sodelovanju z Moët Hennessy smo ustvarili okusen ameriški viski, ki spoštuje tradicijo, hkrati pa ljudem omogoča, da izkusijo nekaj novega in edinstvenega v kategoriji," je dejala Beyoncé  Knowles-Carter.

"SirDavis ni le izjemen ameriški viski, na katerega smo zelo ponosni ampak tudi dokaz neomajne zavezanosti izdelavi, dediščini in inovacijam, ki si jih delita LVMH in Beyoncé," je dejal Bernard Arnault, predsednik in glavni izvršni direktor LVMH.

Dr. Bill Lumsden, glavni destilar, znan po znamkah škotskega viskija Glenmorangie in Ardbeg, je avtor recepta za ta viski.

Viski bo od septembra na voljo potrošnikom v ZDA, Veliki Britaniji, Franciji in na Japonskem.

Vir: InStore
Foto: LVMH/SirDavis