Kot pojasnjujejo v podjetju, elektronski ceniki omogočajo hitrejšo in natančnejšo obdelavo in spreminjanje cen ter novo raven interakcije s kupci.
"Te nalepke niso le nadomestile oznake cen, ampak predstavljajo tudi druge slikovne informacije za kupce, kar je še en korak k večji digitalizaciji naših trgovin," so sporočili iz družbe.
Trgovec je pred kratkim uvedel elektronske cenike v Sloveniji, kjer pričakujejo prihranek več kot 20 ton papirja na leto in v Srbiji, kjer naj bi prihranili 21 ton papirja na leto.
Lidl je to pobudo sprožil tudi v drugih državah, na primer na Portugalskem, kjer želi podjetje do konca leta 2024 uvesti digitalne cene v vseh trgovinah, s čimer bodo prihranili 108 ton papirja na leto.
Enako idejo bodo sprožili tudi v Španiji, kjer bo trgovec vložil več kot 50 milijonov evrov v digitalizacijo cen v 650 trgovinah po vsej državi.
Vir: InStore
Foto: Lidl