SLO bocni levo
SLO bocni desno

ZDA: P&G zaradi padca povpraševanja beleži padec prodaje

ANALIZA

Svetovne

07.08.2024

Procter & Gamble je v četrtem četrtletju zabeležil presenetljiv padec prodaje, saj se je povpraševanje po njihovem toaletnem papirju Charmin in plenicah Pampers globalno upočasnilo, kljub prizadevanjem, da bi dogajanje obdržali pod nadzorom.

Poskusi počasnejšega zviševanja cen niso bili dovolj, da bi ponovno pridobili kupce, ki se zavedajo položaja.

To ne velja le za P&G, ampak tudi za Nestle in Unilever,, saj so tudi oni prejšnji teden poročali o rasti prodaje v prvem polletju, ki pa je bila vseeno nižja od pričakovane.

P&G je veliko vložil v lansiranje novih izdelkov za vsakodnevno uporabo, kot so čistila Tide Evo in cenejša znamka plenic Luvs Platinum Protection, da bi pridobili kupce, ki iščejo cenejše možnosti. Družba je povečala tudi vlaganja v promocije in popuste, kar se je odrazilo v nižjih cenah nekaterih izdelkov in to je vplivalo na organsko prodajo, predvsem v največjem segmentu, izdelkih za perilo in nego doma.

Neto prodaja P&G je v četrtem četrtletju padla na 20,53 milijarde dolarjev, z 20,55 milijarde dolarjev pred letom dni. Analitiki londonske borze so pričakovali 20,74 milijarde dolarjev.

Iz P&G so v opazovanem obdobju poročali o enoodstotni rasti skupne prodaje, za odstotek pa so se zvišale tudi povprečne cene vseh kategorij izdelkov.

Pričakujejo rast prodaje v razponu od 2 do 4 % za proračunsko leto 2025 v primerjavi s podobnimi pričakovanji analitikov za rast v višini 3,04 %.

Vir: esmmagazine
Foto: P&G