Nova linija je nadgradnja že obstoječe blagovne znamke trgovca Nice!, ki so jo lansirali leta 2011.
"Po nedavni raziskavi Statista se je izkazalo, da se skoraj polovica vseh Američanov trudi jesti bolj zdravo. Blagovna znamka je zasnovana tako, da zagotavlja učinkovito, zelo ustrezno izkušnjo, k spreminjajočim se potrebam in željam potrošnikov, hkrati pa ostaja zavezana zagotavljanju visokokakovostnih izdelkov odličnega okusa po neverjetni ceni," je povedala Tracey Brown, vodja potrošniške službe pri Walgreensu.
Nova blagovna znamka vključuje izdelke, kot so: mleto meso, ovseni kosmiči, oreščki, suho sadje, kava, zamrznjeno hrano, pijače, sir in drugo.
Po navedbah iz podjetja ti izdelki ne vsebujejo umetnih arom in sladil, sintetičnih barvil ali koruznega sirupa z visoko vsebnostjo fruktoze.
Vir: Supermarket News
Foto: Walgreens