Po kategoriji izdelkov je imela k organski rasti največji prispevek kava. Hrana za hišne ljubljenčke beleži srednjo enomestno rast, slaščice pa visoko enomestno rast. Kategorija brezalkoholnih pijač (voda) je dosegla srednjo enomestno rast, kategorija otroške hrane pa nizko enomestno rast.
Gledano po kanalih je organska rast maloprodaje 2-odstotna. Prodaja v e-trgovini se je povečala za 10,6 odstotka in dosegla 18,2 odstotka celotne prodaje.
Območje Evropa beleži povečanje tržnega deleža pri hrani za hišne živali in kategoriji hrane, ki ne zahteva posebnega temperaturnega režima.
Organska rast je 4,5-odstotna, pri čemer je rast cen 3,1-odstotna, RIG pa 1,3-odstotna. Realizirana prodaja se je zmanjšala za -1,9 odstotka in je znašala 9,3 milijarde švicarskih frankov.
"V drugem četrtletju smo dosegli izboljšano in mešano rast na ravni celotne skupine. Nestlé Health Science okreva po načrtih in je pripravljen na močno drugo polovico leta. Če pogledamo naprej do konca leta, bomo še naprej spodbujali notranjo rast (RIG) z lansiranjem inovacij, povezanih s potrošniškimi trendi in razvojem najbolj dragocenih blagovnih znamk. Hkrati smo opazili, da cene padajo hitreje od pričakovanj. Zato verjamemo, da je pametno prilagoditi naše smernice za letos, pri čemer pričakujemo, da bo organska rast prodaje znašala vsaj 3 %," je dejal Mark Schneider, izvršni direktor Nestléja.
V letu 2024 Nestlé pričakuje letno organsko rast prodaje za vsaj 3 odstotke. Pričakujejo, da se bo osnovni dobiček na delnico v stalni valuti povečeval po srednji enomestni stopnji. Smernice glede stopnje dobička iz osnovnega trgovanja so nespremenjene, pričakujejo pa zmerno povečanje.
Vir: Instore
Foto: Nestlé Srbija