Prilagojeni dobiček iz poslovanja družbe se je v tem obdobju v primerjavi z enakim obdobjem leto prej povečal za 28,4 %, na 1,6 milijarde evrov.
Segment blagovnih znamk široke potrošnje je na letni ravni zabeležil 4,3-odstotno organsko rast prodaje na 5,3 milijarde evrov.
Enota Adhesive Technologies je dosegla prodajo v vrednosti 5,5 milijarde evrov, kar odraža 2,0-odstotno organsko rast na letni ravni.
V Henklu pričakujejo, da se bo prilagojeni dobiček na delnico (EPS) povečal za 20 do 30 % ob stalnih menjalnih tečajih v primerjavi s prejšnjimi smernicami za rast od 15 do 25 %.
"Zelo dobri poslovni rezultati v prvi polovici leta in dejstvo, da smo ponovno dvignili obete za proračunsko leto 2024, jasno kažejo, da smo z našo strategijo na pravi poti," je dejal Carsten Knobel, generalni direktor Henkla.
Vir: revija ESM
Foto: Henkel