SLO bocni levo
SLO bocni desno

ZDA: Amazon namerava odpreti spletno diskontno trgovino

Svetovne

28.06.2024

Amazon namerava odpreti diskontno trgovino, da bi se še bolj ubranil konkurenčnima pritiskoma spletnih trgovcev, Temuja in Sheina.

Amazon namerava na svojem spletnem naslovu uvesti nov razdelek, namenjen nizkocenovni modi in življenjskemu slogu, ki bo predvsem kitajskim prodajalcem omogočil neposredno pošiljanje blaga potrošnikom v ZDA.

To so izvedeli na TV CNBC potem ko so na Amazonu pripravili predstavitev samo za vabljene kitajske trgovce na drobno, kar bo zaznamovalo najbolj "agresiven" poskus Amazona, da bi se ubranili vse večje konkurence zagonskih podjetij za e-trgovino, kjer izstopata Temu in Shein, oba pa sta  zelo povezana s Kitajsko.

Ta predstavlja drugo, če že ne največje gospodarstvo na svetu. Temu in Shein sta v zadnjih letih razširila svojo prisotnost v ZDA in privabljata vse večji delež ameriških kupcev s svojimi najnižjimi cenami oblačil, elektronike, gospodinjskih pripomočkov in drugih izdelkov.

Amazonova cenena ponudba bo vsebovala različne izdelke brez odmevnih blagovnih znamk, od katerih jih je veliko mogoče najti tudi za ceno pod 20 ameriških dolarjev. Po izredno nizkih cenah bodo prodajali različno orodje za masažo obraza, telesa itd., ročne uteži, etuije za telefone itd., je poročal CNBC.

Amazon bo pošiljal izdelke neposredno iz Kitajske v ZDA, s ciljem, da jih strankam dostavi v devetih do 11 dneh. V Amazonu o podrobnostih niso želeli govoriti. Tiskovna predstavnica, Maria Boschetti, je v izjavi za CNBC dejala le t: "Vedno iščemo nove načine za sodelovanje z našimi maloprodajnimi partnerji, da bi stranke razveselili z večjo izbiro, nižjimi cenami in večjim udobjem."

V Amazonu predstavljajo nov projekt, ki se bo začel jeseni. Decembra lani so iz Amazona napovedali nov "inovacijski center" v Shenzhenu, priljubljenem tehnološkem in proizvodnem središču in tudi znižanje pristojbine, ki jih zaračunavajo trgovcem na drobno, ki prodajajo oblačila pod 20 USD. Iz Amazona so objavili tudi to, da se je v letu 2023 število izdelkov, ki so jih kitajski prodajalci prodali na njihovem spletnem mestu, povečalo za več kot 20 % v primerjavi s prejšnjim letom, število kitajskih trgovcev s prodajo nad 10 milijonov dolarjev pa se je povečalo kar za 30 %.

Vir: Bankar.me

Foto: Arhiv Instore