Dogodek je znova pritegnil na tisoče strokovnjakov iz industrije z vsega sveta, vključno z izdelovalci, kupci, posredniki, distributerji in drugimi. Razstava je ponudila priložnosti za odkrivanje izdelkov, mreženje in rast poslovanja. To je bil samo trgovinski dogodek, ki pa ni bil odprt za širšo javnost.
Obstaja tudi Winter Fancy Food Show, ki vsako leto januarja poteka v Las Vegasu.
Znova je bilo veliko tudi odličnih predavanj in pogovorov o vsem v zvezi z živili, od prihajajočih zakonov do trajnosti in najnovejših inovacij v embalaži ter spoznavanje s težavami, ko gre za posebno embalažo za živila.
Summer Fancy Food Show je sejem, ki resda ni povsem odprt za javnost, je pa zato toliko bolj namenjen trgovcem, ključnim kupcem, predstavnikom maloprodaje, proizvajalcem, distributerjem, uvoznikom in izvoznikom. In tudi različnim trgovcem, študentom in raziskovalcem v povezavi z industrijo FMCG.
Z več kot 2300 razstavljavci in okoli 30.000 obiskovalci vsako leto je ta dogodek izjemnega pomena za navezovanje kakovostnih stikov in odpiranje novih priložnosti za rast in razvoj, sodelujejo pa tudi številne ekipe iz Evrope s svojimi državnimi paviljoni.
Obstaja določena razlika med tem sejmom v ZDA in evropskimi sejmi in sicer glede povpraševanja na trgu in prehranjevalnih navad ameriškega potrošnika, ki so drugačne od evropskih.
Če je v Evropi glavni poudarek na beljakovinah in izdelkih brez dodanega sladkorja, je pri njih poudarek na veganskih, naravnih, brezglutenskih in številnih drugih živilih, tudi največjem hitu - probiotikih za zdravje prebave.
Vir/foto: Summer Fancy Food Show