SLO bocni levo
SLO bocni desno

Avstrija: OMV predstavlja novo vizualno podobo

Svetovne

19.06.2024

Podjetje je predstavilo novo celostno grafično podobo, ki bo v naslednjih treh letih opazna v sedmih državah (Avstrija, Romunija, Madžarska, Slovaška, Češka, Bolgarija in Srbija).

Blagovna znamka in dizajn sta popolnoma prenovljena v vseh oblikah poslovanja družbe OMV. Od B2B (poslovanje s pravnimi osebami) do B2C (poslovanje s potrošniki). Novo zasnovo postopoma uvajajo tudi na cca. 1000 bencinskih servisih OMV ter v mreži električnih polnilnic eMotion.

Transformacija digitalnih platform z novo identiteto blagovne znamke se je začela s spletno stranjo skupine OMV in nadaljevala z aplikacijama OMV MyStation in eMotion.

Vizualno podobo iz leta 1995 dopolnjujejo s celovito strategijo blagovne znamke in znamčenja. Ključni element nove zasnove blagovne znamke je nov logotip podjetja, ki predstavlja usmeritev OMV v integrirano poslovanje na področju kemikalij, goriv in energije, ki temelji na trajnosti in krožnem gospodarstvu.

Kot pojasnjujejo v podjetju, logotip simbolizira nenehno gibanje in napredek, pri tem pa se opira na dediščino in postavlja temelje za prihodnost, medtem ko se barve novega dizajna znamke jasno nanašajo na izvor in zgodovino znamke. Hkrati prilagoditev osnovne barvne palete postavlja jasnejše poudarke in ponuja sodobno in dolgotrajno osnovo v digitalnem okolju.

Vir: InStore
Foto: OMV