Teja Pirnat, ki je znana kot pravna svetovalka in ima LL.M. iz prava informacijskih tehnologij ter intelektualne lastnine (Trinity College Dublin) oz. šest let izkušenj pravnega svetovanja na področju IT/IP prava, je na Urad RS za intelektualno lastnino oddala zahtevo za ugotovitev ničnosti "Hoferjeve" znamke znanega navijaškega slogana: "Kdor ne skače, ni Slovenc".
"Pred dnevi sem v medijih zasledila, da je Hofer leta 2020 kot znamko registriral slogan: "Kdor ne skače, ni Sloven’c". Gre za slogan, ki je široko sprejet kot simbol enotnosti in ponosa ob športnih dosežkih slovenskih športnikov. Če je kaj, kar nas Slovence vedno znova povezuje, je to veselje ob športnih uspehih. Kot zastopnica za znamke in modele sem se odločila, da sprožim postopek ugotovitve ničnosti znamke. Sama menim, da je znamka nična, saj je brez slehernega razlikovalnega učinka. Relevantna javnost znamko povezuje s praznovanjem športnih dosežkov in je ne dojema kot indikator izvora določenih izdelkov oz. storitev. Ko povprečni potrošnik vidi oz. sliši slogan »Kdor ne skače, ni Slovenc«, ne pomisli na Hofer, temveč na športne dogodke. Posledično znamka ni distinktivna, kar predstavlja razlog za ugotovitev ničnosti, " je zapisala na družabnem omrežju Linkedin.
Zelo verjetno je bil prvič ta slogan javno (bolj) odmeven 11. oktobra 1995, ko je slovenska nogometna reprezentanca na Plečnikovem Centralnem stadionu v Ljubljani igrala kvalifikacijsko tekmo za nastop na Euru 1996 proti Ukrajini (3:2). Takrat so vsi na stadionu skakali in vpili kasneje ponarodel slogan: ‘Kdor ne skače, ni Sloven’c’. |
Vir/Foto: Linkedin Teja Pirnat