Objekt obsega skoraj 140 kvadratnih metrov prodajnih površin, potrošnikom pa je na voljo več kot 3000 izdelkov, med katerimi so tudi številni iz lastne proizvodnje trgovca pod njihovima blagovnima trgovskima znamkama, Organa ter Bačke mesne dobrote in sveže meso.
Poleg tega kupci v njihovi ponudbi najdejo tudi stalne trgovske blagovne znamke, kot so: Baš Baš, Naše najboljše in Daj Daj.
V družbi pravijo, da je odprtje objekta v Novem Sadu del strategije širjenja Univerexportove mreže, "...da bi zadovoljili potrebe potrošnikov po vsej Srbiji".
Na dan odprtja so obiskovalce čakala presenečenja, akcijske cene, a tudi darila za prvih 200 kupcev v obliki darilnih paketov ter brezplačen nakup za vsakega 50-tega kupca.
Prav tako v času od 16. do 29. maja potrošnike čaka posebna akcija, ki velja samo v novoodprtem objektu v Novem Sadu.
Vir: InStore
Foto: Univerexport