Slogan kampanje, ki bo trajala mesec dni, je »Izberi lokalno, izberi Belhaize« (»Kies local, kies Belhaize«) po navdihu in tudi zaradi prihajajočih volitev v Belgiji.
Poleg tega kampanja vključuje posebne promocije in plakate v trgovinah s slogani, kot so: "Za boljšo družbo" (Voor een betere tomaatschappij), "Pšenica je spregovorila" ("Het volkoren heeft sproken") in "Bližje državljanom" ("Dichter bij de burger").
"Naše stranke vabimo, da se nam pridružijo pri praznovanju ponudbe bogastva in kakovosti belgijskih izdelkov," je dejal Xavier Piesvaux, izvršni direktor Delhaize-a.
Ta akcija je hkrati tudi že tretja letošnja akcija, ki je namenjena belgijskim izdelkom in podpori lokalnemu gospodarstvu, poudarjajo v podjetju.
Delhaize v Belgiji sodeluje s približno 1600 domačimi dobavitelji, da lahko potrošnikom ponudijo sadje, zelenjavo, mleko, sir, meso in druge sveže domače izdelke.
Vir: INB2B Media
Foto: Delhaize