"V tem četrtletju smo dosegli še en dober rezultat v naših supermarketih, zahvaljujoč odločnemu izvajanju načrtov in nenehni osredotočenosti na zagotavljanje odlične vrednosti in kakovosti. Opazili smo tudi znatno rast števila strank, ki se ukvarjajo z digitalnimi platformami in programi zvestobe, kar nam omogoča, da z njimi sodelujemo na bolj prilagojeni osnovi," je povedala Leah Wecker, izvršna direktorica Coles Group.
Prihodki od prodaje v supermarketih tega trgovca so se v spremljanem obdobju povečali za 5,1 odstotka na 9,07 milijarde dolarjev, medtem ko je prodaja alkoholnih pijač v verigi Coles Liquor nižja za 1,9 odstotka, na 786 milijonov dolarjev.
Drugi prihodki od prodaje so znašali 182 milijonov dolarjev.
Spletna prodaja se jim je v tretjem četrtletju v primerjavi z enakim obdobjem leto prej povečala za 34,9 odstotka, na 856 milijonov dolarjev.
C Colesu so tem v četrtletju prenovil 11 trgovin, odprl dve in zaprli eno ter tako obdobje zaključili z 851 supermarketi.
Vir: INB2B Media
Foto: Coles