Sveži izdelki, predvsem sadje in zelenjava, kruh in sveže meso, proizvedeni v tovarni Agro-Rydzyna, so v tem obdobju predstavljali 41 odstotkov vseh prihodkov družbe, so sporočili iz družbe.
Prodaja v trgovinah, ki poslujejo najmanj eno leto, se je v tem obdobju povečala za 11,9 %.
Število trgovskih objektov je marca 2024 doseglo 2.438 trgovin, kar je 228 več kot v enakem obdobju leto prej.
"Vsak dan se osredotočamo na to, da ponudba v trgovinah Dino na udoben in celovit način ustreza potrebam potrošnikov. Obenem veliko pozornost namenjamo ponudbi izdelkov po privlačnih cenah. Rezultat teh prizadevanj je močno povečanje prodaje in večje število obiskov, kar nas motivira za nadaljnji razvoj naše mreže," je dejal Michał Krauze, član upravnega odbora Dino Pojlska.
V letu 2023 je ta trgovec dosegel prihodke v višini 25,7 milijarde poljskih zlotov (5,97 milijarde evrov), kar je 29,6-odstotna rast v primerjavi z letom prej. Rast prodaje je bila v tem obdobju 17,2-odstotna.
Vir: ESM
Foto: Dino Polska