Spletna prodaja se jim je v tem obdobju povečala za 52,8 %, na 16,7 milijarde rubljev, prodaja na drobno pa je dosegla 199,7 milijarde rubljev, kar je 63,1-odstotna rast v primerjavi z enakim obdobjem lani (1 evro = 117.201 rubljev).
Primerljiva prodaja se je povečala za 18,2 %, kar je posledica povečanja povprečnega zneska računa nakupa za 10,6 % na letni ravni, so sporočili iz družbe.
V tem obdobju se je bruto dobiček družbe v primerjavi z enakim obdobjem lani povečal za 77,7 % in je znašal 42,9 milijarde rubljev, bruto marža pa se je povečala za 187 odstotnih točk, na 21,2 %.
EBITDA je znašal 13 milijard rubljev, medtem ko se je EBITDA marža povečala za 434 odstotnih točk in je znašala 6,4 %.
Od začetka leta je družba odprla 182 trgovin in 5 supermarketov ter povečala skupno maloprodajno površino za 29,2 %.
Prihodki tega ruskega trgovca so se v letu 2023 povečali za 14,5 %, na 615 528 milijard rubljev. Prodaja skupine se je v četrtem četrtletju v primerjavi z enakim obdobjem lani povečala za 50,3 %.
Vir: retail.ru
Foto: Lenta