Brazilija: Nestlé vložil 180 milijonov evrov v Nescafé

Svetovne

10.05.2024

V podjetju nameravajo do leta 2026 vložiti milijardo realov (180 milijonov evrov) v širitev proizvodnih zmogljivosti in prodajo izdelkov Nescafé z večjim poudarkom na mlajših potrošnikih.

"Smo v času naraščajoče porabe kave v Braziliji. Brazilci spijejo štiri do šest skodelic kave na dan, naše poslanstvo pa je narediti te skodelice čim bolj kakovostne," je povedala Valeria Pardal, direktorica Nestléjevih blagovnih znamk kave za Brazilijo in dodala, da so mladi potrošniki bistveni segment podjetja v prihodnje. 

Rast porabe kave med mlajšimi od 24 let je bila namreč kar 10-krat višja kot med drugimi skupinami potrošnikov, navajajo v podjetju.

Del investicije bo namenjen tudi širitvi OOH potrošnje, predvsem preko poslovnega segmenta, kjer v podjetju pričakujejo, da se bo v naslednjih štirih letih število OOH kavnih aparatov podvojilo na 44.000.

Pričakujejo, da se bo prodaja Nescaféja v Braziliji v naslednjih štirih letih povečala za približno 15 % letno, s čimer bo presegla pričakovanja trga o letni rasti v višini okoli 5 %.

Vir: ESM
Foto: Nestlé