Švica: Organska rast podjetja Nestlé v letu 2024 je dosegla 1,4 %

ANALIZA

Svetovne

26.04.2024

Iz podjetja Nestlé so objavili finančne rezultate za prvo trimesečje leta 2024.

Potrjen je načrt za leto 2024

Organska rast je znašala 1,4 % s povišanjem cen za 3,4 % in realno notranjo rastjo (RIG) v višini –2,0 %.Skupna prodaja je znašala 22,1 milijarde švicarskih frankov in se je zmanjšala za 5,9 % (v prvih treh mesecih poslovnega leta 2023 je znašala 23,5 milijarde švicarskih frankov). Devize so prodajo zmanjšale za 6,7 %. Neto prodaje sredstev (dezinvesticije) so imele negativen vpliv v višini 0,6 %.Na organsko rast skupine je pomembno vplivalo delovanje na evropskih trgih in trgih v razvoju,medtem ko je trg Severne Amerike imel negativen vpliv  pričakuje se organska rast prodaje v višini približno 4 % in zmerno povečanje stopnje marže dobička iz poslovanja. Osnovni dobiček na delnico v stalni valuti naj bi se povečal med 6 % in 10 %.

Ob objavi finančnih rezultatov je Mark Schneider, izvršni direktor podjetja Nestlé, dejal: »Pričakovali smo takšen začetek leta, vendar vidimo močno okrevanje realne notranje rasti (RIG) v drugem trimesečju in prepričani smo, da bomo dosegli zastavljene cilje do konca leta. Širok nabor pobud, namenjenih doseganju rasti celotne skupine, začenja prinašati rezultate. V Severni Ameriki smo povečali intenzivnost inovacij in komercialne aktivnosti, predvsem v kategoriji zamrznjene hrane, ki je v prvem trimesečju dosegla nekoliko slabši rezultat. Načrt integracije za naše poslovanje z vitamini, minerali in prehranskimi dopolnili, Nestlé Health Science, dobro napreduje, mejnik pa pričakujemo v drugem trimesečju, saj bo za tem sledila močna rast. Glavne prioritete podjetja Nestlé ostajajo odlična tržna uspešnost, nadaljnja krepitev našega strokovnega znanja na področju znanosti in prehrane ter spodbujanje rasti prek naših najvrednejših blagovnih znamk. Potrjujemo naše smernice za leto 2024 in z zaupanjem zremo v prihodnost.«

Nestlé Slovenija

Na slovenskem trgu je podjetje Nestlé v 1. četrtletju doseglo 9,4-odstotno organsko rast.

»Na ta rezultat je vplivala rast z dvomestno stopnjo v kategoriji prehrane, žitaric, slaščic in hrane za hišne ljubljenčke. Dober začetek potrjuje, da imamo kvalitetne načrte, in nam daje optimizem za preostanek leta. Osredotočeni bomo na zagotavljanje trajnostne rasti v vseh kategorijah in aktivno dobro delo v naši družbi. Predstavili smo KitKat iz kakava, pridobljenega iz družinskih kmetijskih gospodinjstev, z namenom ozaveščanja o trajnosti kakava in s partnerstvom s Slovensko banko hrane še naprej pomagamo tistim v stiski,« je dejal Laurentiu-Florin Dimitriu, nacionalni menedžer, Nestlé Hrvaška, Slovenija ter Bosna in Hercegovina.

Prodaja na ravni skupine

Organska rast je bila 1,4-odstotna ob 3,4-odstotni rasti cen. Realna notranja rast (RIG) je znašala –2,0 %, na kar je vplivalo zmanjšano povpraševanje potrošnikov, predvsem v Severni Ameriki, ter začasne omejitve dobave vitaminov, mineralov in prehranskih dopolnil. Če gledamo po kanalih, je bila organska rast v kanalu za trgovino 1,4-odstotna, prodaja v kanalu za e-trgovino pa se je povečala za 6,1 % in predstavlja 17,4-odstotni delež celotne prodaje skupine.

Območje Evrope

Organska rast v območju Evrope je bila 4,4-odstotna. K temu je največ prispeval Purina PetCare zahvaljujoč odličnim rezultatom vrhunskih znamk Purina One, Felix in Gorumet. Januarja je bila na trgih območja Evrope predstavljena KitKat, prva čokoladica iz kakava, pridobljenega iz družinskih kmečkih gospodinjstev.