Kitajska: Rast maloprodaje v prvem četrtletju

ANALIZA

Svetovne

18.04.2024

Maloprodaja na Kitajskem je v prvem četrtletju 2024 zabeležila 4,7-odstotno rast v primerjavi z enakim obdobjem leto prej, je objavil državni statistični urad.

V začetnem obdobju se je promet v trgovini na drobno v mestih povečal za 4,6 %, na podeželju pa je zabeležil 5,2-odstotno rast.

Precejšen porast so zabeležili na področju e-trgovine, kjer se je maloprodaja na letni ravni glede prometa povečala za 12,4 odstotka.

Cene življenjskih potrebščin na Kitajskem so se marca na letni ravni zvišale za 0,1 %, v primerjavi z mesecem prej pa za 0,7 %.

Na drugi strani so se marca cene pri proizvajalcih znižale za 0,1 % na mesečni ravni in za 2,8 % na letni ravni, s čimer se nadaljuje leto in pol trajajoč trend padanja. Dosegli so 2,7-odstotni padec v prejšnjem mesecu in podaljšali obdobja upadanja za leto in pol.

Vir: Fibre2Fashion
Foto: Elephant/Freepik