Srbija: Podelili nagrade "Izbrani izdelek leta"

Regionalne

15.04.2024

V četrtek, 11. aprila, je v The Dream Event Centru v Beogradu potekala podelitev nagrad »Izbrani produkt leta«.

Zmagovalci izbora Izbrani produkt leta 2024 so: Diamantno jedilno sončnično olje; Becollino 2v1 šampon in kopel za dojenčke; dnevna krema za obraz Bioten x Cell; Diamant namizna margarina "Bakes&Cakes";čajna klobasa Zlatiborac; Dr Oetker instant polenta Hitro in enostavno; Dobra ovsena kaša; Planet rastlin humus; Beljakovinska ploščica Proteini.si;Klasična majoneza Diamant.

P.S. Nature's Promise Bio je prejel nagrado izbrane zasebne blagovne znamke za izdelek leta.

Ta nagrada se podeljuje izdelkom, storitvam, blagovnim znamkam in trgovinam, ki so osvojili srca in prepričali srbske potrošnike s svojo izjemno kakovostjo, inovativnostjo in zaupanjem. Raziskavo so izvedli v več kot 45 državah po svetu, to je storila zunanja raziskovalna agencija NilsenIQ.

Moderator in voditelj letošnje podelitve je bil Miloš Maksimović, goste pa je zabaval Srđan Olman.

Poleg že znanih nagrad za izdelke, so srbski kupci letos prvič izbirali med blagovnimi znamkami in trgovinami.

Pečat "Trusted Brand of the Year" so osvojili: FINO, Shoppster in Brion, Lidlovi supermarketi in spletne trgovine Idea pa so bili najboljši v raziskavi za Izbrano trgovino leta.

Ob vseh nagrajencih je treba posebej izpostaviti raziskovalno metodologijo ter novo aplikacijo za testiranje v Srbiji, ki se imenuje "treetz" in ki je že na na platformah ter ponuja brezplačno testiranje izdelkov s 100% povračilom denarja na uporabniške račune.

O anketi in pečatu

Rezultati reprezentativnega vzorca srbskih kupcev določajo Izbrane izdelke leta. Poslanstvo znamke IIL (Izbrani izdelek leta) je pomagati proizvajalcem pri rasti in prepoznavnosti, hkrati pa uresničevati njihovo vizijo približevanja in čim uspešnejšega predstavljanja inovativnih izdelkov kupcem. Izbor temelji na pregledni in nacionalno reprezentativni raziskavi mnenj uporabnikov posamezne kategorije. Stranka je v samem središču metodologije in edini odločevalec. Potrošniški pristop izvajalcev in organizatorjev upošteva razvoj strank in dostop do uporabnikov ter je sestavni del vrednosti ponujenega ekosistema potrošniškega certificiranja. Raziskava poteka enkrat letno v decembru in januarju po vnaprej določenih kriterijih.

Vir: InStore
Foto: IIL