Avstralija: Cadbury je v Sydneyju organiziral "lov na jajca" slabovidnih

Svetovne

09.04.2024

Blagovna znamka Mondelēz International je v sodelovanju s studiem FutureLabs slepim in slabovidnim omogočila sodelovanje v tradicionalnem lovu na jajca.

Namreč, zahvaljujoč sodobni tehnologiji, ki jo je zagotovil ta studio, so se udeleženci lahko pri iskanju jajc namesto vida zanašali na zvok in posebej zasnovane senzorje.

Lov je bil organiziran v sodelovanju z neprofitno organizacijo NextSense, katere cilj je ozaveščanje ljudi o nedostopnosti vsakdanjih stvari za ljudi z okvarami vida in sluha.

"Videti nasmehe in navdušenje na obrazih tistih, ki so sodelovali, je bila resnično ganljiva izkušnja in zato smo razmišljali o tem, kaj je naslednje na naši poti, da bo velika noč še bolj dostopna za vse Avstralce. Odpiranje lova na velikonočna jajca za slabovidne člane skupnosti NektSense in njihove družine še dodatno krepi našo zavezo, da še naprej podpiramo širšo skupnost in naredimo veliko noč praznovanje za vse," je dejal Ben Wicks, podpredsednik marketinga za Mondelēz ANZ.

Vir: Retail World Magazine
Foto: Mondelēz International