ZDA: Campbell Soup kupil Sovos Brands za 2,7 milijarde dolarjev

Svetovne

18.03.2024

Iz podjetja so sporočili, da so zaključili z nakupom Sovos Brands v vrednosti 2,7 milijarde dolarjev (2,48 milijarde evrov).

"Pomemben mejnik v Campbellovi zgodovini pomeni več vrhunskih in vodilnih blagovnih znamk za naš portfelj. Pospešuje Campbellovo uspešno strategijo in zagotavlja pomemben temelj za trajnostno donosno rast," je dejal Mark Clouse, predsednik in izvršni direktor podjetja Campbell Soup.

Da bi spodbudili rast novih blagovnih znamk, so ustanovili novo poslovno enoto v diviziji Meals & Beverages, ki so jo imenovali Distinctive Brands.

V okviru nove enote se bodo blagovne znamke, kot sta Rao's in Michael Angelo's, pridružile blagovnim znamkam Pacific Foods, ki jih je podjetje kupilo decembra 2017.

Novo enoto bo vodila Risa Cretella, višja podpredsednica in generalna direktorica, do nedavnega glavna prodajna direktorica za Savos Brands.

Vir: revija ESM
Foto: Kelly Common/Unsplash