SLO bocni levo
SLO bocni desno

Lidl in UEFA EURO 2024 začenjata kampanjo: "Lidlova otroška ekipa"

Slovenija

05.03.2024

Skupina Lidl bo s svojim partnerstvom z UEFA EURO 2024TM otrokom omogočila enkratno življenjsko izkušnjo.

V sklopu mednarodne kampanje LIDLOVA OTROŠKA EKIPA (Lidl Kids Team - UEFA EURO 2024TM Player Escort) bodo otroci iz vse Evrope prevzeli vlogo spremljevalcev vrhunskih nogometašev na vseh tekmah UEFA EURO 2024. Starši in skrbniki bodo imeli prek aplikacije Lidl Plus v drugi polovici marca priložnost za sodelovanje v nagradni igri, ki bo srečnim izžrebancem omogočila, da se bo njihov otrok na evropskem prvenstvu v nogometu z igralcem odpravil na igrišče. ​Lidl bo ob tem kril tudi vse stroške potovanja za otroka in enega starša ali skrbnika.

Skupina Lidl, uradni partner UEFA EURO 2024TM, napoveduje kampanjo Lidlova otroška ekipa, ki bo več kot 1.100 otrokom po vsej Evropi omogočila, da z nekaj sreče pri žrebu postanejo uradni spremljevalci igralcev UEFA EURO 2024. ​Nagradna igra, s katero lahko starši ali skrbniki za svojega otroka, starega med 6 in 10 let (ne glede na spol, poreklo ali telesne in duševne zmožnosti) osvojijo mesto v Lidlovi otroški ekipi, bo potekala tudi v Lidlu Slovenija, in sicer od druge polovice marca naprej. 

Starši ali skrbniki lahko v nagradni igri sodelujejo prek aplikacije Lidl Plus, naključni žreb pa bo odločil, kdo bodo srečneži, ki bodo kot člani Lidlove otroške ekipe potovali na evropsko prvenstvo v nogometu v Nemčiji.  

Lidl bo kril tudi vse stroške potovanja

Poleg edinstvene izkušnje spremstva nogometnih igralcev bo Lidl članom Lidlove otroške ekipe pokril tudi vse stroške potovanja (prevoz, nastanitev, hrana ...), in sicer za otroka in  enega starša ali skrbnika. To zagotavlja, da bo lahko prav vsak izžrebanec ne glede svojo finančno situacijo postal del tega enkratnega doživetja. Preden se bodo otroci na igrišču pridružili najboljšim evropskim nogometašem in več deset tisoč navijačem na tekmah UEFA EURO 2024, bo zanje pripravljen še pester program, poln zabave in novih dogodivščin. 

Na turnirju, ki bo potekal od 14. junija do 14. julija 2024, se bodo najboljše nacionalne nogometne ekipe pomerile za naslov evropskega prvaka. Lidlovim kupcem po vsem svetu je za vsako od 51 nogometnih tekem na voljo 22 mest za spremstvo igralcev (po 11 za vsako ekipo). Tako bodo imeli vsi sodelujoči v nagradni igri res veliko možnosti, da bodo izžrebani za to nepozabno izkušnjo zase in za svojega otroka na enem največjih nogometnih dogodkov.

»V Lidlu so ljudje v središču našega delovanja. Veseli smo, da jim skupaj z UEFA EURO 2024TM lahko omogočimo edinstveno izkušnjo sodelovanja v Lidlovi otroški ekipi. V ospredju našega delovanja so kupci, ki jim vsak dan želimo ponuditi preprosto več  – naj gre za najboljše razmerje med kakovostjo in ceno, izvrstno svežino ali enkratno doživetje na enem največjih nogometnih tekmovanj na svetu,« ​je dejal Zoran Bedrač, izvršni direktor nabave za področje kupcev v Lidlu Slovenija. 

Skupaj z Lidlom: na tekmi doma ali na prvenstvu

V Skupini Lidl, ki ima trgovine v več kot 30 državah, so ponosni na odprto kulturo podjetja. Z oblikovanjem poslanstva »Together at Lidl«, ki so ga v Lidlu Slovenija poimenovali »Lidlova dobra ekipa«, je vodstvo Skupine Lidl leta 2023 nedvoumno izkazalo, da Lidl spodbuja in zahteva pošteno, odprto in zaupanja vredno sodelovanje ter da ne dopušča neenakopravne obravnave. Poštenost, enake možnosti in vključevanje je vodilo Lidla tudi pri sodelovanju z  UEFA EURO 2024TM, Lidlova otroška ekipa pa je šele začetek. 

Lidl želi letos združiti milijone nogometnih navdušencev in z njimi uživati v tekmovanju – doma z družino in prijatelji ali na samem prvenstvu. Vsi Lidlovi kupci bodo imeli priložnost osvojiti brezplačne vstopnice za tekme UEFA EURO 2024. Vse potrebne informacije bodo na voljo v aplikaciji Lidl Plus. 

Nagradna igra Lidlova otroška ekipa (mednarodno poimenovana Lidl Kids Team) se bo v Sloveniji začela v drugi polovici marca 2024, vse informacije bodo na voljo v aplikaciji Lidl Plus in na tej povezavi. Srečni nagrajenci in nagrajenke bodo obveščeni prek aplikacije Lidl Plus ali e-pošte z domeno lidl.si. Za zaščito pred morebitnimi goljufijami Lidl Slovenija kupce prosi, da se ne odzivajo na druge poskuse stikov.

Vir/Foto: Lidl