Hrvaška: Po Marketing Summitu revije Instore v Zagrebu: Inovacije, postavljanje trendov in rast blagovnih znamk

Regionalne

01.03.2024

Več kot 300 strokovnjakov in navdušencev s področja marketinga se je včeraj udeležilo uspešnega Marketing Summita revije Instore v Zagrebu

Včeraj je v Kraševem avditoriju potekal letošnji Marketinški vrh hrvaške redaksije revije Instore pod sloganom: "Ostani pred igro".

Kako ostati vedno za korak pred tržnimi trendi, so razložili domači in mednarodni strokovnjaki. Po uvodnem nagovoru je led prebil Martik Koprek, direktor za medije v agenciji Ascanius Media, ki je naredil pregled regionalnega medijskega dogajanja z vidika FMCG.

Nato je mikrofon prevzel Bojan Radlović, digitalni direktor Fortenove in predsednik uprave MultiPlusCard, s predavanjem z naslovom:"Od člana do oboževalca", ko je razložil pomen programov zvestobe v poslovanju.

Direktor marketinga iz agencije Arbona, Andrej Tonković, je zatem razložil preproste poslovne strategije, ki prinašajo velike rezultate, sledili sta predavanji Darie Nemčonok, direktorice LeverUp in Aleksandra Kaszewskega, Enterprise Account Executive za Salesforce, ki sta predstavila rešitve za personalizacijo komunikacije s strankami.

Iz ZDA je prišla svoje znanje deliti Vesna Matijević, direktorica Consumer Insights pri Ferreru, ki je imela zanimivo predavanje o inovacijah ter pravima umetnosti in znanosti, ki stojijo za njimi, ta tema pa je bila tudi odličen uvod v okroglo mizo, ki je sledila na koncu.

Moderator panela je bil Kristijan Matijašević, svetovalec za marketing v Abnormal Agency, gostje pa: Nikša Farac, direktor marketinga v Krašu, Gašpar Novak, direktor sektorja marketinga in razvoja v Zvijezdi Plus in Dino Martinović, direktor marketinga, Stanić Beverages Group.

Pogovarjali so se o pomenu inovacij, njihovem predstavljanju in sprejemanju v javnosti ter izzivih pri uvajanju novih izdelkov na trg.

Navdušujoč marketinški dvoboj "Philip Kotler proti Byronu Sharpu" sta imela Saša Ćirić, direktor marketinga in razvoja Neoplante in Predrag Ćirović, generalni direktor GfK Srbija, ki sta zastopala vsak svojo stran marketinga.

In nazadnje še zvezda dneva, Jenni Romaniuk, profesorica na inštitutu Ehrenberg-Bass in avtorica večih knjig o trženju in blagovnih znamkah, vključno z uspešnicama:"How brands grow" in "Better brand health", ki je upravičila pričakovanja glavne govornice konference. V svojem predavanju je pojasnila kako zgraditi blagovno znamko, kako izmeriti njen uspeh in zagotoviti preživetje.

Marketinški vrh revije Instore (v Sloveniji ga bomo prvič organizirali 4.APRILA)  je osrednji letni dogodek strokovnjakov, ki se ukvarjajo s trženjem v podjetjih in institucijah ter je namenjen vsem, ki želijo s svojo blagovno znamko doseči večji uspeh in rast, a tudi tistim, ki imajo osebno motivacijo za uspeh na področju trženje v FMCG.

Poslanstvo Marketinškega vrha revije Instore je v enem dnevu prikazati najboljše, najaktualnejše in najučinkovitejše primere in strategije na področju marketinga FMCG ter predstaviti trendovske marketinške pristope na v regiji in svetu nasploh. Vsako leto imamo vedno več obiskovalcev, željnih zanimivih predavanj, kakovostnega mreženja, a tudi nagrad in daril številnih sponzorjev.

Vir: Instore Hrvaška

Foto: Robert Francisković