Svet: Odprte prijave za ekskluzivni marketinški dogodek za vodilne v panogi:"Kako rastejo blagovne znamke?"

NAPOVED

Svetovne

22.02.2024

"How Brands Grow – for Executives", je izobraževalni marketinški dogodek v organizaciji Inštituta Ehrenberg-Bass, in bo letos potekal trikrat: v Singapurju, Franciji in ZDA. Organizatorji so sporočili, da so prijave odprte, število mest pa da je omejeno.

 

Srečanje je namenjeno marketinškim direktorjem, ki vodijo globalne ekipe, lastnikom podjetij, ki želijo povečati svojo prisotnost na trgih in ambicioznim mladim voditeljem.

Kot so zapisali na uradni spletni strani organizatorjev dogodka, svojim udeležencem ponujajo izkušnjo s katero bodo lažje dosegali rezultate in rast na podlagi realnih primerov iz prakse.

Dogodek bo udeležencem omogočil vpogled v konkretne primere in orodja za uporabo najboljših marketinških tehnik, zasnovan pa je skozi celo vrsto interaktivnih delavnic in dinamičnih razprav.

Vrhunski vodje marketinga Inštituta Ehrenberg-Bass bodo udeležencem predstavili najnovejša dognanja kot so:

- Strategije, ki bodo al pač ne, vodile k trajnostni rasti blagovne znamke,
- pravo vrednost različnih marketinških taktik.
- odgovore na vprašanja kako implementirati znanje, ki temelji na dokazih, v procesih strateškega odločanja in načrtovanja ter uporaba tega znanje za izboljšanje organizacije.

Prvi iz serije dogodkov bo organiziran v Singapurju od 22. do 25. aprila, drugi v Bordeauxu v Franciji od 17. do 20. junija in tretji od 9. do 12. septembra v ZDA, lokacija bo še potrjena.

Več o celotni organizaciji dogodka in prijavi si lahko ogledate TUKAJ.