Na podlagi raziskave, izvedene v Evropski uniji, prebivalci zaužijejo 3,5 kg soli na leto, za zdravo prehranjevanje pa bi bilo treba to skoraj polovico zmanjšati, na 1,8 kg.
Zato je ena ključnih postavk Lidlove strategije za ozaveščeno prehranjevanje prav zmanjševanje deleža soli v pekovskih izdelkih.
Ozaveščeno prehranjevanje omogoča uravnoteženo prehrano z dodatnim opolnomočenjem potrošnikov pri odločanju pri izbiri hrane ter transparentno komunikacijo in ponudbo bolj zdravih in trajnostnih izdelkov, so še sporočili iz družbe.
Med kruhi, ki imajo v svoji sestavi zmanjšan delež soli, so med drugim: toasti, domači kruhi, a tudi rženi kruh, koruzni kruh in kruh s semeni. Čeprav so kruhi primarna skupina izdelkov v fokusu, pozornost namenjajo tudi žemljam in kruhom, dodajajo v podjetju.
"Potrošniki se zavedajo škodljivosti prekomernega vnosa soli, vendar se zdi, da je pri uživanju in pripravi hrane najmanj pozornosti namenjeno pekovskim izdelkom, v katerih je sol tako rekoč »skrita«, a odgovorna za velik dnevni vnos. Zato je zmanjšanje deleža soli v pekovskih izdelkih naš prvi korak, naš končni cilj pa je do leta 2025 zmanjšati količino soli, ki jo potrošniki zaužijejo preko izdelkov blagovnih znamk Lidl, za kar 20 %," je povedala Aleksandra Mirić predstavnica Lidlovega oddelka družbene odgovornosti.
Poleg zmanjšanja vsebnosti soli v teh izdelkih je Lidl v svojo ponudbo v vseh trgovinah vključil tudi vrečke za kruh za večkratno uporabo iz 100-odstotno recikliranega poliestra, ki jih lahko potrošniki po nakupih odnesejo domov, operejo in ponovno uporabijo.
Vir: InStore
Foto: Lidl Srbija