Organski prihodek družbe se je povečal za 9,2 %, organski prihodek na hektoliter pa za 10 %.
Ko gre za Azijo, se je obseg prodaje povečal za 3,7 %, zahvaljujoč rasti na Kitajskem, v Indiji in Vietnamu.
V Zahodni Evropi je obseg organsko upadel za 2,3 %, medtem ko je v Srednji in Vzhodni Evropi padec znašal 4 %.
Dobiček iz poslovanja je upadel za 3,2 % na 11,11 milijarde DKK (danskih kron), medtem ko se je organsko povečal za 5,2 %.
Nedavno imenovani izvršni direktor Carlsberga, Jacob Aarup-Andersen, je dejal, da namerava skupina leta 2024 "pospešiti komercialne naložbe", da bi povečali prodajo.
"Pivovarna letos pričakuje nadaljnje zvišanje stroškov in družba pričakuje, da bo razpoloženje potrošnikov na Kitajskem in v delih Evrope ostalo umirjeno, športni dogodki v Evropi pa bi letos lahko prispevali k povečanju obsega," je še poudaril.
Vir: Just Drinks
Foto: Carlsberg