SLO bocni levo
SLO bocni desno

Hrvaška: Nove aplikacije in izboljšani programi zvestobe v maloprodajnih podjetjih Skupine Fortenove

AKTUALNO

Regionalne

09.02.2024.

1. februarja so začele delovati nove aplikacije in izboljšani programi zvestobe v maloprodajnih podjetjih Skupine Fortenove. To so: Mercator d.o.o., Mercator-S d.o.o. in IDEA Črna gora.

»S ponosom sporočamo, da so 1. februarja začele delovati nove aplikacije in izboljšani programi zvestobe v maloprodajnih podjetjih Skupine Fortenova – Mercator d.o.o., Mercator-S d.o.o. in IDEA Črna gora. Novi modeli temeljijo na principu progresivnega nagrajevanja proaktivnega vedenja članov in zdaj lahko veliko lažje personaliziramo in »gamificiramo« dostop do članov, tako da nas bo to še bolj približalo izpolnitvi naše vizije: »Od člana do fana (prev.oboževalca)« « pravi Bojan Radlović, direktor digitalne transformacije Skupine in predsednik uprave MultiPlus Card.

»Mercatorjeva Pika kartica je bila prvi program zvestobe v Sloveniji in letos beleži 25 let inovativnosti, poslovnega razvoja in rasti, njeno uporabnost in zvestobo pa potrjuje več kot 700.000 aktivnih uporabnikov. V tem jubilejnem letu postaja Pika še boljša in izjemno smo zadovoljni, da je bila nadgradnja med kupci dobro sprejeta,« pravita Andreja Možina, direktorica oddelka zvestobe kupcev ter CRM in Viktorija Radojević Mavrič, direktorica marketinga Mercator Slovenija.

»Zelo sem hvaležen vsem sodelavcem, ki so predstavili ta projekt  in ne dvomim, da bodo člani našega programa zvestobe prepoznali kakovost sprememb v Super kartici, kar je najpomembnejše. Posebej sem ponosen na dejstvo, da je nova mobilna aplikacija razvita kot regionalni projekt, ki bo poleg hitrosti in agilnosti v nadaljnjem razvoju omogočil tudi večjo sinergijo,« je dejal Aleksandar Popović, direktor podjetja Super Kartica d.o.o. Beograd.

Nataša Pavlović, direktorica poslovnega področja marketinga v Mercatorju Srbija, pravi: »Super kartica ni le ključni del naše strategije krepitve zvestobe kupcev v zadnjih 10 letih ampak tudi naš diferenciator. Ponosni smo na novo, izboljšano različico, ki bo še okrepila naš položaj in podpirala rast v prihodnjih letih.«

Miodrag Nikolić, izvršni direktor Super Kartice Črna gora je povedal: »Na podlagi dosedanje dobre prakse in sledenja sodobnim trendom smo dobili nov in napreden sistem, ki zadovoljuje potrebe strank.#

Jelena Doderović, direktorica oddelka za trženje v podjetju Idea-ČG, poudarja, da je Idea-ČG največji partner Super Kartice in da so s tem programom nagrajevanja zvestobe potrošniki vedno v položaju zmagovalca, saj da imajo možnost prihranka. z vsakim nakupom.

Vir/Foto: Fortenova