Ta poteza je del širše pobude družbe v kateri si prizadevajo izboljšati sestavo izdelkov lastne blagovne znamke, da postanejo optimalni z vidika prehranskih potreb, poudarjajo v sporočilu za javnost.
Lani je trgovec preoblikoval petnajst izdelkov, od tega jih je sedem zmanjšalo količino soli, štiri pa sladkorja.
Poleg tega je podjetje povečalo količino vlaknin v dveh izdelkih trgovske znamke.
Med izdelki, ki so dobili novo formulo, so majoneza Madero, cmoki Nasz Smaki, čokolada in kosmiči Vitanella ter Top sir.
"Ne samo, da izboljšujemo sestavo in s tem kakovost naših izdelkov, ampak skrbimo tudi za to, da ne spremenimo okusa in predvsem varnost izdelkov, ki jih ponujamo. Prekomerna količina sestavin, kot so: sladkor, sol in maščobe, lahko privede do razvoja številnih bolezni. Zato je pomembno izboljšati sestavo izdelkov, hkrati pa zagotoviti obsežno izobraževanje na področju dobrih prehranjevalnih navad," je povedala Justyna Szymani, direktorica kakovosti in nadzora izdelkov lastne blagovne znamke pri Jerónimo Martins.
Biedronka že od leta 2014 izboljšuje sestavo izdelkov trgovskih znamk. Od takrat je podjetje iz svojih izdelkov izločilo več kot 5448 ton sladkorja, 318 ton soli in 2170 ton maščob.
Vir: esmmagazine
Fotografija: Biedronka