SLO bocni levo
SLO bocni desno

Lani prek digitalnih medijev največ oglaševala trgovina

ANALIZA

Slovenija

03.02.2024

Agencija za digitalno oglaševanje iPROM je lani slovenskim uporabnikom digitalnih medijev prikazala 38,9 odstotka več oglasov kot v letu 2022.

 

Po številu prikazanih oglasov med panogami je na prvo mesto pripadalo panogi trgovina, sledili sta panogi avtomobilizem in finance.
  
Panoga trgovina po deležu prikazov oglasov v slovenskih uredniških digitalnih medijih prednjači s 23,79-odstotnim deležem, kar na letni predstavlja 0,31-odstotni upad, so ta teden sporočili iz iPROMA.

Na drugem mestu je bila panoga avtomobilizem s 15,6-odstotnim deležem, na tretjem pa panoga finance s 14,25-odstotnim deležem. Delež panoge avtomobilizem se je v medletni primerjavi okrepil za 27,5 odstotka, panoga finance pa je zabeležila 30,53-odstotni padec deleža prikazanih oglasov v primerjavi z letom 2022.

Panoga zabava in prosti čas je lani predstavljala 9,64 odstotka vseh prikazanih oglasov, v primerjavi z letom prej je zabeležila 2,3-odstotni upad.

Delež prikazanih oglasov telekomunikacijske panoge je lani znašal 4,52 odstotka. Ta panoga je sicer v preteklem letu zabeležila daleč največje povečanje deleža prikazov oglasov, in sicer za 108 odstotkov.

Panoga turizem je dosegla 2,65-odstotni delež prikazov oglasov in v primerjavi z letom prej zabeležila največje zmanjšanje deleža, za 54,7 odstotka. Najmanjši delež prikazanih oglasov pa je pripadal panogi zdravje (2,42 odstotka), ki v medletni primerjavi ni zabeležila pomembnejših sprememb, ugotavlja iPROM.

"Podatki o prikazanih oglasih v letu 2023 kažejo na dinamične premike na trgu in so jasen pokazatelj nestanovitnih gospodarskih razmer, ki se iz leta v leto naglo spreminjajo, oglaševalci pa se na vplive iz okolja agilno odzivajo," je ob objavi analize podatkov zapisal vodja iPROM Labsa Tomaž Tomšič.

Analiza rezultatov je obenem pokazala, da so v začetku lanskega leta uporabniki spletnih medijev najpogosteje pregledovali vsebine v spletnih uredniških medijih, ki sodijo v kategorije osebne finance, nepremičnine, potovanja ter hobiji in interesi.

Po zanimanju za splošne novice in poslovne vsebine v uredniških spletnih medijih je v lanskem letu izstopal avgust, ko se je zanimanje za medijske vsebine povečalo predvsem zaradi avgustovske ujme. Podobno se je konec leta povečalo zanimanje za vsebine, povezane z zdravjem.

Vir:Sta

Foto: Arhiv Instore