SLO bocni levo
SLO bocni desno

Han ob odprtju sejma Alpe-Adria izpostavil pomen delavcev v turizmu

AKTUALNO

Slovenija

31.01.2024

Nobena strategija ne more biti realizirana brez zaposlenih v turizmu, je ob odprtju 34. sejma Alpe-Adria poudaril minister za gospodarstvo, turizem in šport Matjaž Han. Da bi dosegli nadaljnji razvoj panoge, morajo po Hanovih besedah sodelovati vsi deležniki, država pa mora zagotoviti ugodno poslovno okolje in sredstva za naložbe.

"Podatki za turistično leto 2023 kažejo, da smo na pravi poti. Ne trdim, da je tu glavna politika, glavni so turistični delavci, ki so naredili domačo nalogo in s svojim znanjem pričarali številke, s katerimi smo zelo zadovoljni," je poudaril minister in spomnil, da je Slovenija lani beležila rekordno število prenočitev.

Na rezultate moramo biti po njegovih besedah še posebej ponosni tudi zato, ker so nas na vrhuncu poletne sezone prizadele katastrofalne poplave.

Strategija slovenskega turizma se osredotoča na zeleno butičnost, manjši odtis in predvsem na večjo vrednost za vse. "Namesto množičnega turizma stremimo k povečanju kakovosti turistične ponudbe in ustvarjanju večje dodane vrednosti. Ta nam bo pomagala do večjih investicij in tudi tega, da delavcem v turizmu zagotovimo višje plače," je izpostavil.

Nobena strategija pa po Hanovih besedah ne more biti realizirana brez ljudi v turizmu. "Verjamem, da kljub hitremu tehničnemu napredovanju, umetna inteligenca ne bo nikdar nadomestila človeka," je dodal Matjaž Han (na fotografiji).

Na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani se na letošnjem sejmu Alpe-Adria predstavlja več kot 350 turističnih ponudnikov iz 13 držav.

Sejem je osrednje srečanje za vse turistične navdušence, ki želijo odkriti nove destinacije in doživetja. Na sejmu se poleg domačih turističnih ponudnikov predstavljajo še ponudniki iz Avstrije, Hrvaške, Italije, Madžarske, Nemčije, Francije, Švedske, Bosne in Hercegovine, Črne gore, Srbije, Nepala in Tajske.

Na razstavnem prostoru I feel Slovenia se pod okriljem Slovenske turistične organizacije predstavlja vseh 21 mest Združenja zgodovinskih mest Slovenije s poudarkom na bogati dediščini in raznoliki kulturni ponudbi mest.

Obiskovalci lahko odkrivajo različne destinacije, ki ponujajo doživetja, od aktivnega preživljanja počitnic do mirnega odkrivanja naravne in kulturne dediščine, so zapisali v STO. Na sejmu bodo med drugim sodelovali tudi ponudniki opreme za kampiranje, rabljenih in luksuznih avtodomov, e-koles in električnih skuterjev.

V sklopu dogodka so odprtju podelili tudi nagrado jakob, ki si jo je letos ob nazivu ambasador inovativnih turističnih prireditev po izboru komisije prislužil projekt Praznik idrijskih žlikrofov, Zavoda ID20 - Zavoda za inovacije v dediščini.

Tudi letos osrednjo turistično prireditev v regiji spremlja dogodek Sejmi okusov. Obiskovalce sejemski prireditvi na Gospodarsko razstavišče vabita do vključno sobote.

Vir: Sta

Foto: Arhiv Instore