Namen te čokolade KitKat je povezati potrošnike s kmeti v programu Nestlé in dvigniti ozaveščenost o trajnosti kakava, ki se uporablja za proizvodnjo čokoladnih tablic te blagovne znamke, so zapisali v sporočilu podjetja.
S programom »Income Acceleration« so začeli januarja 2022, da bi pomagali zmanjšati vrzel v dohodku med družinami, ki gojijo kakav in tveganje dela otrok. Hkrati spodbujajo izboljšanje kmetijskih praks in enakost spolov ter spodbujajo ženske kot pobudnice pozitivnih sprememb.
Program podpira družine, ki pridelujejo kakav in izobražujejo otroke, uvajajo dobre prakse v kmetijstvu in gozdarstvu ter diverzificirajo svoj dohodek.
Prek Nestléjevega programa pospeševanja prihodkov je doslej podporo prejelo več kot 10.000 družin v Slonokoščeni obali, letos pa se program širi še v Gano in zato predvidevajo, da bo v program vključenih skupaj 30.000 družin.
Podjetje Nestlé namerava do leta 2030 v globalno dobavno verigo kakava vključiti do 160.000 družin in jih podpreti pri nadaljnjem delu.
Kakavov program Income Acceleration je, kot pojasnjujejo v podjetju, v skladu z najvišjimi standardi spremljanja, možno je sledenje in ločeno skladiščenje kakava iz različnih virov. Poleg tega namerava Nestlé do sredine leta 2024 tako pridobljeno kakavovo maslo za vse svoje čokolade KitKat v Evropi, uporabiti tudi za širitev v druge regije.
KitKat ostaja dosleden pri sprejemanju inovativnosti in je osredotočen na sporočilo iz svojega slogana "Take a break, have a KitKat".
"Nazadnje je naša inovacija zaživela s pobudo "Pause for Good", ki s programom pospeševanja prihodkov, ki ga izvajamo, postavlja pridelovalce kakava v središče našega izdelka. Ne moremo si zamisliti boljše blagovne znamke od KitKat, ki bi predstavljala naša prizadevanja, da bi pomembno vplivali na kakavove skupnosti," je dejala Corinne Gabler, direktorica slaščic in sladoleda pri Nestléju.
Novi izdelki KitKat so od januarja letos na voljo na trgovskih policah v 27 evropskih državah, od maja pa bodo tudi v Veliki Britaniji. Poleg tega bo omejena izdaja KitKat s 70 odstotki temne čokolade, ki je prav tako narejena iz kakava, ki izvira iz programa Income Acceleration, na trgu Združenega kraljestva kot del pilotnega projekta.
"Veseli nas, da lahko sodelujemo z Nestléjem na njihovi poti k trajnostni oskrbi s kakavom," je dejal Thierry Touchais, vodja mednarodne neprofitne organizacije Rainforest Alliance, ki si prizadeva izboljšati življenje kmetov in skupnosti po vsem svetu ter spodbujati njihove pravice.
KitKat ima več kot 80-letno zgodovino.
Vir: InStore
Foto: Nestlé