Portugalski trgovec na drobno, Jerónimo Martins, je zabeležil 21-odstotno rast prodaje v lanskem letu, ki ga je spodbudilo močno povečanje prometa v njegovi vodilni poljski verigi, Biedronki.
Po predhodnih podatkih so prihodki maloprodajne skupine v seštevku lani narasli na 30,6 milijarde evrov (33,49 milijarde dolarjev).
Izvršni direktor Jerónima Martinsa, Pedro Soares dos Santos, je v izjavi za javnost dejal, da je dosežek prodaje v višini 30 milijard evrov pomemben mejnik za podjetje in dodal:"Ohranjanje dinamike prodaje bo ostala naša prednostna naloga za vsa podjetja v letu 2024, zlasti v negotovem mednarodnem kontekstu v katerm živimo."
Prihodki poljske diskontne verige Biedronka so se med poslovnim letom povečali za 22 %, na 21,5 milijarde evrov.
Na Portugalskem se je prodaja v supermarketih Pingo Doce povečala za 7,9 % na 4,9 milijarde evrov, medtem ko je v Kolumbiji njena rastoča veriga Ara zabeležila 2,4 milijarde evrov, kar predstavlja 37,7 % več kot leto prej.
Trgovine Ara so odprli na 200 novih lokacijah in leto zaključili s skupno 1290 trgovinami.
Rast podjetja Pingo Doce je bila posledica krepitve cenovnega pozicioniranja z ohranjanjem močne promocijske intenzivnosti skozi vse leto.
Prodaja v zadnjem četrtletju leta 2023 se je povečala za 16,7 % na 8,2 milijarde evrov.
Prodaja v Biedronki je v tem četrtletju dosegla 5,7 milijarde evrov, kar je 17,2-odstotno povečanje v primerjavi z enakim obdobjem lani.
Jerónimo Martins je lani registriral slovaško spletno stran za trgovine Biedronka.
Pingo Doce je poročal o rasti prodaje za 5,4 % na 1,3 milijarde evrov, Ara pa za 43,8 %, na 685 milijonov evrov.
Družba bo sicer svoje konsolidirane rezultate objavila 6. marca 2024.
Vir: ESM
Foto. Arhiv Instore