SLO bocni levo
SLO bocni desno

Nemčija: Večina potrošnikov uporablja aplikacije (za več) supermarketov

AKTUALNO

Svetovne

11.01.2024

Večina uporabnikov pametnih telefonov v Nemčiji ima nameščeno vsaj eno aplikacijo verig supermarketov, kot so: Lidl, Rewe, Edeka, Neto itd.,, kaže raziskava digitalnega združenja Bitcom, poroča pa agencija dpa.

V anketi Združenja Bitcom je 58 odstotkov vprašanih odgovorilo, da aplikacije uporabljajo zato, ker jim prinašajo popuste, ko pokažejo digitalno kartico na blagajni za posebne ugodnosti ali da lahko sodelujejo v nagradnih igrah.

V reprezentativni raziskavi je sodelovalo 1123 uporabnikov interneta, starejših od 16 let.

"Možnost spletnega naročanja ni vključena v vse aplikacije verig supermarketov," je povedala Bianka Kokott iz Bitcoma.

Pojasnila je, da aplikacije ne prikazujejo samo ponudb izdelkov. Telefonski kupci lahko na primer primerjajo cene, shranjujejo posamezne kupone za popust ali pa si ustvarijo nakupovalne sezname in opomnike.

"Na enak način lahko tudi klasični, stacionarni supermarketi s svojimi aplikacijami razširijo svoje storitve in povečajo zvestobo kupcev," je dodala Kokottova.

Raziskava je tudi pokazala, da imajo uporabniki pametnih telefonov aplikacije iz več trgovskih verig. Le 17 odstotkov jih je namreč v raziskavi povedalo, da uporabljajo le eno aplikacijo, 27 odstotkov ima dve, 29 odstotkov vprašanih pa  tri ali celo štiri. Preostalih 27 odstotkov uporablja tudi pet ali več aplikacij.

Vir: INB2B Media
Foto: Pixabay