"Na svetovnem trgu je veliko zanimanja za naše linije," so sporočili iz družbe in dodali, da bodo med izdelki, ki jih bodo kupci našli v njihovi novi trgovini v Maroku, med drugim müsliji, krekerji, probiotiki ter izdelki rastlinskega izvora brez dodanega sladkorja.
Maroške prehranjevalne navade pogosto temeljijo na svežih, lokalnih sestavinah in s poudarkom na uravnoteženi prehrani, ki vključuje sadje, zelenjavo, polnozrnate izdelke in rastlinske beljakovine.
V družbi poudarjajo, da še naprej širijo distribucijsko mrežo, dosegajo nove trge in dosegajo vsako leto več sto tisoč novih ljudi.
Nova franšiza v Casablanci dokazuje predanost podjetja zagotavljanju zdrave, hranljive in okusne hrane lokalni skupnosti, še piše v sporočilu podjetja.
Spomnimo, lani je podjetje "debitiralo" na 11 novih trgih afriške celine, med drugim v Burkini Faso in Ruandi ter je tako zdaj prisotno na okoli 60 mednarodnih trgih.
Vir: InStore.mk
Foto: Vitalia