Lansiranje nove blagovne znamke je v skladu s strategijo trajnosti in odgovornosti družbe do leta 2030, so zapisali v sporočilu za javnost. Podjetje bo namreč pri proizvodnji viskija uporabljalo 100-odstotno obnovljivo energijo, da bi kar se da zmanjšalo emisije CO2.
Poleg tega bodo v Pernod Ricardu vložili približno 140.000 dolarjev v razvoj lokalnega kmetijstva in vinarske industrije, so še sporočili iz družbe.
"S ponosom predstavljamo ta izjemen viski za krepitev položaja Kitajske v svetovni industriji viskija. Kot vodilno mednarodno podjetje v industriji žganih pijač smo zavezani odgovarjanju na navdušene in raznolike zahteve kitajskih potrošnikov," je dejal Jerome Cottin-Bizonne, izvršni direktor Pernod Ricard China.
Iz podjetja dodajajo, da ima viski "poseben okus", saj je pridelan iz evropskega in kitajskega ječmena ter shranjen v sodih iz treh različnih držav: Kitajske, ZDA in Španije.
Vir: FoodBev
Foto: Pernod Ricard