SLO bocni levo
SLO bocni desno

Spar Slovenija predstavil Saro, eno prvih slovenskih virtualnih vplivnic

AKTUALNO

Slovenija

14.12.2023

Spar Slovenija je uporabnikom družbenih omrežij predstavil Saro, eno prvih slovenskih virtualnih vplivnic, ustvarjenih s pomočjo umetne inteligence.

Na svojih družbenih omrežjih Instagram in Tik Tok @nerelna.sara ustvarja zanimive vsebine ter nudi predloge rešitev za življenjska in družbena vprašanja. Čeprav je ustvarjena povsem virtualno, pa za njenimi vsebinami stoji ekipa realnih piscev in ustvarjalcev, ki si s Saro prizadevajo za odgovorno vedenje v digitalnem okolju. V prvem tednu je njen profil na TikToku dosegel že 24.000 ogledov.

Podjetje Spar Slovenija je kot prvi trgovec v Sloveniji virtualno vplivnico Saro predstavilo, da bi se približalo mladim, ki pri komuniciranju vse pogosteje uporabljajo sodobne tehnologije. V zadnjem času so v Sparu namreč lansirali številne predloge rešitev, ki temeljijo na rabi umetne inteligence (Jedilnik.AI, pametna košarica Spar Online Mirko …).

S Saro, prvo influencerko v trgovski branži, pa si želijo še izboljšati izkušnjo uporabnikov družbenih omrežij. Čeprav je Sara virtualen lik, se ponaša s pozitivnimi in resničnimi lastnostmi ter ponuja vsebine, ki jih premišljeno pripravlja strokovna ekipa ustvarjalcev vsebin z različnimi profili znanj.

Sarin videz je ustvarjen s pomočjo umetne inteligence in ne predstavlja “nadrealističnih” idealov.

Vplivnica, ki jo uporabniki družbenih omrežij na Instagramu in TikToku najdejo pod uporabniškim imenom @nerealna.sara, združuje ljubezen do narave, trajnosti, pa tudi sočutje in druge pozitivne lastnosti. Njen namen je privabiti mlade k spremljanju zanimivih in vsakdanjih življenjskih preizkušenj, nudi pa jim tudi odgovore na družbena vprašanja. Sarin videz je ustvarjen s pomočjo umetne inteligence in ne predstavlja »nadrealističnih« idealov, ki jih sicer opazimo na družbenih omrežjih – tako kot njeni vrstniki iz »realnega« sveta, se tudi Sara sooča z mozolji, celulitom in razcepljenimi konicami las. Njene vsebine pripravlja ekipa resničnih piscev in ustvarjalcev, ki si prizadeva za raznolikost, spoštovanje in enakost ter gradnjo odprte skupnosti, v kateri je prostor za dialog in razpravo, temelji pa na spoštovanju vsakega posameznika.

Sara tako zagotavlja varno spletno okolje, ki spodbuja pozitivno razmišljanje, pri tem pa ne postavlja nedosegljivih idealov in ne spodbuja škodljivih vedenj. V svojih vsebinah se med drugim dotika trajnosti in novih tehnologij, dodatno pozornost pa daje varni rabi interneta. Pri tem opozarja na razne pasti in nevarnosti digitalnega sveta ter sledilce spodbuja k varni in odgovorni uporabi tehnologije.

Spar Slovenija s pomočjo virtualne vplivnice Sare nagovarja mlade in želi postati navdih za vse, ki si prizadevajo za boljše, zdravo in odgovorno življenje v digitalnem okolju. Spar Slovenija ponovno dokazuje, da je trgovec v koraku s časom, ki v svojo komunikacijo vpeljuje tudi sodobne tehnologije in se tako še bolj približuje svojim kupcem.

Sparova Sara ima v Sloveniji "soimenjakinjo"

Na Instagramu je sicer nastala prva slovenska vplivnica, zgenerirana s pomočjo umetne inteligence. Poimenovali so jo Sara Sever Fox in trenutno ji sledi nekaj več kot 6.000 uporabnikov, njeni ustvarjalci, ki ostajajo skrivnostni, pa navajajo, da združuje estetiko, modno osveščenost ter edinstven pristop k ustvarjanju vsebin. Ona rada potuje, hodi v fitnes, pozira v spodnjem perilu in počne vse ostale stvari, ki zanimajo sodobne vplivneže. Kot AI vplivnica prinaša "svež veter v svet družbenih medijev, saj je sposobna samostojno generirati in objavljati vsebine, ki odražajo najnovejše trende in interese njenega občinstva".

Vir/Foto: Spar Slovenija