Hrvaška: Prenova embalaže ABC sira za nove uspehe na domačem in izvoznem trgu

AKTUALNO

Regionalne

07.12.2023

Belje ima s svojim ABC svežim kremnim sirom eno najmočnejših blagovnih znamk v Adria regiji, ki že vrsto let gradi uspešno poslovno zgodbo na evropskem in svetovnem trgu, saj polovico celotne proizvodnje izvozi.

Da bi ostali zanimivi in ​​privlačni za potrošnike, so na vseh teh trgih posodobili embalažo celotne linije sira ABC in hkrati ohranili prepoznavnost logotipa blagovne znamke.

Od prve proizvodnje svežega kremnega sira ABC, davnega leta 1980, ostajajo preprostost, domače mleko in edinstven okus, ki so osnova njegove kakovosti in pristnosti.

Belje že več kot štirideset let dokazuje, da so predanost in le tri sestavine: mleko z njihove kmetije, smetana in malo morske soli, pravi recept za uspeh na številnih svetovnih trgih in med različnimi generacijami potrošnikov.

Od celotne letne proizvodnje svežega kremnega sira ABC 50 % prodajo na domačem trgu, 50 % pa izvozijo. Največjo izvozno realizacijo dosegajo na trgih regije Adria, izdelek pa je prisoten na trgovskih policah v 20 državah sveta. Zaradi tehnologije izdelave in vrhunskih sestavin, ki zagotavljajo dolgo obstojnost, je sir ABC na voljo tudi v Združenih državah Amerike, Kanadi, Avstraliji, na Bližnjem in Daljnem vzhodu.

Noben drug svež mlečni izdelek iz Hrvaške nima tako široke distribucije, svetovni sloves pa zahteva tudi poseben pristop k oblikovanju embalaže. Po nekajmesečnem raziskovanju različnih trgov in vedenja potrošnikov je linija svežih kremnih sirov ABC sedaj dobila novo podobo, vsaka od osmih različnih vrst sira ABC pa je svojo specifično barvno kodo, ki jasno izstopa na pokrovu.

Jasenka Barbarić, vodja blagovne znamke v Belju, o novi zasnovi embalaže pravi takole: »ABC sveži kremni sir ima odslej nov videz, ki temelji na naši dolgoletni zavezanosti vrhunski kakovosti in resnični strasti do ustvarjanja izdelkov, ki presegajo pričakovanja naših potrošnikov. Vsak element je skrbno zasnovan tako, da pritegne pozornost strank, hkrati pa odraža našo zavezanost vrhunski kakovosti. S prenovo embalaže želimo izboljšati izkušnjo naših kupcev in zagotoviti, da bo naš izdelek ostal prva izbira za ljubitelje kakovostnih sirov po vsem svetu. Z izboljšanim vizualnim vtisom sveži kremni sir ABC še vedno zagotavlja enako izjemno kakovost, značilen okus in teksturo, ki so mu zagotovili sloves vrhunskega izdelka."

Vir/Foto: Instore Hrvaška