V Lidlu Slovenija se v luči zaskrbljujoče statistike s področjem preprečevanja zavržkov hrane sistematično ukvarjajo že vrsto let. Z optimizacijo procesov naročanja blaga v prvi fazi in odprodajo izdelkov z znižano ceno tik pred potekom roka trajanja v drugi, skrbijo, da je izdelkov, ki bi jih bilo treba zavreči, čim manj.
Obenem različne ciljne javnosti in deležnike ozaveščajo ter spodbujajo razmislek o pomenu preudarnega ravnanja s hrano. Tako se je leta 2021 rodila ideja o Slovenskem dnevu brez zavržene hrane, ki ga v Lidlu Slovenija izvajajo skupaj s programom Ekošola, Ekologi brez meja, Zvezo prijateljev mladine Slovenije, podjetjem TAM-TAM, Ministrstvom za okolje, podnebje in energijo, Ministrstvom za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano ter Etri skupino. Kot enega večjih dosežkov partnerji projekta štejejo, da je Vlada RS na njihovo pobudo letos sprejela Sklep o razglasitvi slovenskega dne brez zavržene hrane, ki ga bomo odslej vsako leto obeleževali 24. aprila.
»Veseli nas, da pobude in prizadevanja Lidla Slovenija za boljši svet odmevajo v strokovni javnosti na mednarodnem prizorišču ter da skupaj s partnerji ustvarjamo trajnostne pobude, ki so prepoznane tudi po odličnosti v komuniciranju. Zlato priznanje The Award potrjuje, da smo na pravi poti, obenem pa nas opominja, da se nikoli ne smemo ustaviti, če želimo v družbi puščati sledi tudi v prihodnje,« je dejala Metka Šilar Šturm, vodja korporativnega komuniciranja, in obenem čestitala tudi vsem ostalim nagrajencem.
Vir/Foto: Lidl Slovenija