Podjetje je v tretjem četrtletju zabeležilo neto prodajo v višini 3,94 milijarde dolarjev, kar je preseglo povprečno pričakovanje analitikov v višini 3,62 milijarde dolarjev.
Prilagojeni dobiček je v višini 1,03 dolarjev na delnico in je bil prav tako nad napovedmi.
Družba v poslovnem letu 2023 pričakuje prodajo v razponu od 13,4 milijarde dolarjev (12,2 milijarde evrov) do 13,6 milijarde dolarjev (12,3 milijarde evrov).
Nedavno "odcepljena" družba WK Kellogg, ki se osredotoča na poslovanje z žiti v ZDA, Kanadi in na Karibih, je zabeležila prodajo v višini 692 milijonov dolarjev kar je prav tako preseglo pričakovanja.
Kellanova je v tretjem četrtletju zabeležila 7,4-odstotno zmanjšanje obsega, WK Kellogg pa 13,4-odstotno zmanjšanje.
V podjetju Kellogg so oktobra svoje poslovanje razdelili na dva segmenta: WK Kellogg, ki zadeva severnoameriško žitno dejavnost in Kellanovo, dejavnost z blagovnimi znamkami prigrizkov, kot so: Pringles, Cheez-It, Pop-Tarts in Nutri-Grain. .
Vir: esmmagazine
Foto: Kellanova