"O rezultatih slovaške enote bodo poročali ločeno od Biedronke, vendar je o kakršnih koli pričakovanjih glede prodaje in popravljenih rezultatov še prezgodaj govoriti," je povedala Ana Luisa Virginia, finančna direktorica skupine Jerónimo Martins.
O zanimanju podjetja za to srednjeevropsko državo so prvič poročali marca, ko je vodja poljske enote Biedronke Luis Araujo dejal, da veliko slovaških potrošnikov že prečka poljsko mejo in nakupuje v Biedronki.
Poleg Portugalske in Poljske je Jerónimo Martins prisoten v Kolumbiji, kjer ima verigo trgovin Ara.
V družbi dodajajo, da ne izključujejo tudi morebitne širitve v Romunijo, na trg, ki je po poročanju medijev že leta na radarju družbe, a da trenutno to ni njihova prednostna naloga.
Portugalska skupina je v prvih devetih mesecih poslovnega leta zabeležila 33-odstotno rast dobička, na 558 milijonov evrov, k čemur je prispevala močna rast prodaje, predvsem v omenjeni poljski verigi, Biedronki.
Poljska veriga supermarketov je dosegla 70 % skupne prodaje skupine, 15,8 milijarde evrov (24,2-odstotno povečanje v primerjavi z letom prej) in to predstavlja 85 % celotnega EBITDA ali 1,35 milijarde evrov (20,9-odstotno povečanje) na letni ravni).
Prodaja verige se je v tretjem četrtletju povečala za 23,8 %, na 5,5 milijarde evrov.
Vir: esmmagazine
Foto: Jerónimo Martins