Potrošniška poslovna enota nemške skupine je zabeležila organsko rast prodaje za 13,6 %, na 6,0 milijarde evrov.
Iz družbe poročajo, da njihovo rast spodbuja dobro poslovanje znamke Nivea in ostale dejavnosti. Npr. Derma, ki vključuje blagovni znamki Eucerin in Aquaphor, ki sta v tem obdobju dosegli 24,8-odstotno organsko rast prodaje.
V vseh dejavnsotih so dosegli dvomestno rast, izstopajo kategorije osebne nege in nege kože, so sporočili iz družbe.
"Izjemni rezultati so pravi dokaz učinkovite strateške digitalizacije in globalizacije našega portfelja blagovnih znamk, dodatno pa jih spodbujajo močne inovacije in nabor trajnostnih izdelkov. Ta dosežek krepi naše ambicije po nadaljnji rasti in zato povečujemo prodajne smernice za celotno leto," je dejal Vincent Warnery, izvršni direktor Beiersdorfa.
Na ravni skupine so sedaj okrepili smernice rasti in napovedali nizko dvomestno organsko rast prodaje za celotno leto.
Vir: esmmagazine
Foto: Beiersdorf